повернутися бібліотека Ї

“Плерома” - часопис з проблем культурології, теорії мистецтва, філософії
Зміст

Богдан Жолдак

Махатма-йога (Карма-сутра)

О, ти, його,
О, ти, його,
О, махатма-його!
Оум.

Вдень і вночі слід пам’ятати про гвану.

Ндурі знищує усі попередні прогрішення в амбахарі: в першій, другій і третій.

Без курбхи не досягнеш правильної левітації.

Прачарунанда читта є постійним наслідком гуакхналі, тому слід її практикувати щоденно.

Кубурі сказав Шрі-Нудьї:

“Нір’яньгарбха – це Самштілакхпранцья. Не слід засмічувати свої шра чамом, а залишити на дванадцять пальців довжиною дригкхи”.

Ще сказав Кубурі Шрі-Нудьї:

“Дригкх існує три: адхама, мадьх’яма і уттама (середня, вища і низька)”.

Ще сказав Кубурі Шрі-Нудьї:

“Досягнеш успіху в терпінні, а терпіння в успіхові. Увагою й зацікавленням здобудеш собі наполегливість”.

Сказано-бо:

“Дхірга в тисячу разів сильніша за подхурбу й дорівнюється трьом кембаліка-сургам”.

Кембаліка – жовтого кольору.

В обід слід медитувати на бхілакі.

Після обіду – на м’якху.

Словник для тих, хто вже здобув гергепху:

1. Вішру, вішрана.
2. Гапана, гапна.
3. Самахн.
4. Садхік’йя.
5. Піндхгаліка.
6. Надь.
7. Джхурга.
8. Урнганкальпа.
9.
10. Сідахкха.
11. Сут-кхекра, тобто 11-а сванрахара.
12. Удришрарсхананга.
13. Бія.
14. Гай’ябана.
15. Гардуга.
16. Дапхнура.
17. Малдабханд’я.
18. Урдхарга.
19. Мудх’я
20. Сушила.
21. Чараманда.
22. Джакантара.
23. Чарма.
24. Пиндирика.

Написано:

“Кожна сушукхка, а їх – 5287 штук, має ту особливість, що відомо з них лише 112. Той, хто відкриє ще хоч одну, навіки здобуде джаравахрю”.

Ніколи не слід плутати слухові й духовні звуки. Бо крікгі має в собі пауди. Знаючи про це, ви легко тепер здобудете дріхіку, а також нуті.

Матараса.
Аршарам.
Ундкура.

Після чого можна перейти до пісні, яка несе вам кую:

ГІМН МНДЯНАПАРИ

Я вдихаю з подякою,
За те, що я можу видихати.
Оум.
Я видихаю з подякою,
За те, що я можу вдихати.
Оум.

Лише розумовий зір – істинний, лише звуки шарамуд’ї – реальні.

В шрупі – ти сильний, бадьорий, енерґійний.

Бхікті ж має 6 бх’як’якхігндрбрахтьїй:

1, 2, 3, 4, 5 і, нарешті, 6.

1-ша з них – нурі, 2-га – кхмекі, 3-тя – хупнья,
4-та – дхматі, 5-та – аурі і, нарешті, 6-та – ндбагнені. Усі вони поділяються на два класи: на клас 1-й та клас 2-й (на рдану й рад’ю). А також мунд’як’якікхурб’янрапальдрангхкур’ю. А потім знову об’єднуються в дун.

Стій! Зупинись і подумай.

Потім запам’ятай:

“Гхардріргха-бо має основи. Банхікі діє через них, що практикує безгрішність і баніку. Однак це можливо лише за умови, коли уджмелелі виконані повністю до пробудження”.

Не слід збуджувати свого умбру без попередньої нкхаки.

Оскільки релігійне поняття “віра” не покриває значенням стану відчуття причетності, слід завжди у таких випадках вживати “драпі”, яке, будучи взяте з чистої сансари, ближче наближається до суті.

Пам’ятай! Що навіть числа мають свій порядок.

Патамделі: якщо ти зможеш просидіти в одній джуні чотири квілі, то лише потім ти можеш перейти до в’їльіні. І здобудеш право керувати своїм розумом, глуздом, а також пхакою.

Оум.